Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům
Kniha je teoreticko-metodologickým příspěvkem k problematice školního vzdělávání. Jsou v ní rozpracovány teoretické rámce a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkumy vztahující se k podmínkám, kurikulu, aktérům, procesům i výsledkům školního vzdělávání.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 263 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2013
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Pedagogický výzkum v teorii a praxi (Masarykova univerzita)
- Témata
- Popis jednotky
- 200 výt.
Poznámky - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-210-6677-9 (brož.)
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Fond
|
Bory 2 / násl. den
|
31B61168 |