Pojmotvorný proces u dětí se sluchovým postižením
Monografie přináší poznatky o způsobu zpracování nejednoznačného výtvarného podnětu a o reakcích na něj u dětí se sluchovým postižením ve věku 8-12 let. Cílem publikace je na základě informací z dostupných odborných pramenů a předchozích výzkumů vytvořit výtvarnou úlohu, díky níž by bylo možné popsat případné odlišnosti … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 197 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
- Vydáno
-
Olomouc :
Univerzita Palackého v Olomouci,
2015
- Vydání
- 1. vydání
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta
Poznámky - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-244-4812-1