Individuální přístup k zaostávajícím žákům
Soubor tří pedagogických čtení, doplněný úvodem do problematiky, řeší na základě zkušeností a poznatků z teorie i praxe otázky systematické a cílevědomé pomoci opožděným a neukázněným žákům. Hlavní důraz je tu kladen na metodiku individuálního přístupu učitele k žákům a na prostředky a formy této výchovné práce
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 206 stran ; 8°
- Vydáno
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1961
- Vydání
- Vydání 1.
- Edice
- Učitelé o své praxi
- Témata
- Popis jednotky
- Z prací V. Ústředních pedagogických čtení sestavil, upravil a úvodní studii i závěr napsal Bohumil Grulich
3600 výtisků
Poznámky - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy