Individuální přístup k zaostávajícím žákům

To chci

Soubor tří pedagogických čtení, doplněný úvodem do problematiky, řeší na základě zkušeností a poznatků z teorie i praxe otázky systematické a cílevědomé pomoci opožděným a neukázněným žákům. Hlavní důraz je tu kladen na metodiku individuálního přístupu učitele k žákům a na prostředky a formy této výchovné práce

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Bohumil Grulich, 1900-1964
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
206 stran ; 8°
Vydáno
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1961
Vydání
Vydání 1.
Edice
Učitelé o své praxi
Témata
Popis jednotky
Z prací V. Ústředních pedagogických čtení sestavil, upravil a úvodní studii i závěr napsal Bohumil Grulich
3600 výtisků
Poznámky
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 17 / násl. den
141916