Základy marketingu

To chci

Úvod do marketingu. Marketingové řízení. Marketingové prostředí. Kupní chování zákazníků. Marketingový výzkum. Marketingový mix. Výrobek jako nástroj marketingu. Cena marketingového mixu. Distribuční cesty. Marketingová komunikace. Internacionální marketing.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Eduard Stehlík
Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
220 s. : il.
Vydáno
Praha : Oeconomica, 2003
Vydání
Vyd. 2.
Témata
Uživatelské určení
Pro bakalářské studium na VŠE Praha
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-245-0587-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Depozitář
N167970