Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření

To chci

Cílem publikace je předložit teoreticko-empirickou analýzu procesů utváření cílů a obsahů školního vzdělávání. Směřováním k tomuto cíli je hledáním odpovědi na otázku, kudy vede cesta od oborových cílů a obsahů ke kurikulárním cílům a obsahům, od učiva k žákovským znalostem, dovednostem, kompetencím či jiným dispozicím. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Janík, 1977-
Další autoři
Josef Maňák, 1924-2019
Petr Knecht, 1981-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
181 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Brno : Paido, 2009
Vydání
1. vyd.
Edice
Pedagogický výzkum v teorii a praxi
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstříky
ISBN
978-80-7315-194-2 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Vědecká půjčovna SKLAD
N217359