Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry

To chci

NEBOJUJTE S KONKURENTY – VYŘAĎTE JE ZE HRY Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
W. Chan Kim
Další autoři
Renée Mauborgne
Irena Grusová
Petr Somogyi
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
283 stran : ilustrace ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2015
Vydání
2. rozšířené a aktualizované vydání
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7261-295-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Vědecká půjčovna
005 Kim