Efektivní krizová komunikace : pro všechny manažery a PR specialisty
Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 169 s. : il.
- Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2012
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Komunikace
- Témata
- Popis jednotky
- Na obálce pod názvem: Etapy krizové komunikace, jak získat média a novináře na svou stranu, důležitost firemní pověsti, jak využít vliv internetu a sociálních médií, konkrétní příklady z praxe
Terminologický slovník - Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-247-4234-2 (brož.)
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej EDD
Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.