Efektivní krizová komunikace : pro všechny manažery a PR specialisty

To chci

Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Radek Chalupa, 1968-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
169 s. : il.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2012
Vydání
1. vyd.
Edice
Komunikace
Témata
Popis jednotky
Na obálce pod názvem: Etapy krizové komunikace, jak získat média a novináře na svou stranu, důležitost firemní pověsti, jak využít vliv internetu a sociálních médií, konkrétní příklady z praxe
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-4234-2 (brož.)

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.