Efektivní krizová komunikace : pro všechny manažery a PR specialisty
Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 169 s. : il.
- Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2012
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Komunikace
- Témata
- Popis jednotky
- Na obálce pod názvem: Etapy krizové komunikace, jak získat média a novináře na svou stranu, důležitost firemní pověsti, jak využít vliv internetu a sociálních médií, konkrétní příklady z praxe
Terminologický slovník - Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-247-4234-2 (brož.)
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
FTK
|
|
10679 (FTK) | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
PF
|
|
O4/332 (PF) | ||||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
Z
|
|
220:025/258 (KUP) | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Z
|
|
220:025/258a (KUP) | ||||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
FFFF_KAS
|
|