Efektivní krizová komunikace : pro všechny manažery a PR specialisty

To chci

Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Radek Chalupa, 1968-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
169 s. : il.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2012
Vydání
1. vyd.
Edice
Komunikace
Témata
Popis jednotky
Na obálce pod názvem: Etapy krizové komunikace, jak získat média a novináře na svou stranu, důležitost firemní pověsti, jak využít vliv internetu a sociálních médií, konkrétní příklady z praxe
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-4234-2 (brož.)

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
FTK
10679 (FTK)
Absenčně
Načítá se…
PF
O4/332 (PF)
Prezenčně
Načítá se…
Z
220:025/258 (KUP)
Absenčně
Načítá se…
Z
220:025/258a (KUP)
Prezenčně
Načítá se…
FFFF_KAS