Public relations : praxe komunikace s veřejností

To chci

Původ public relations a prostředí v němž se uplatňují. Společenská odpovědnost. Public relations jako nástroj společensko-politický, jako nástroj podpory odbytu, jako funkce managementu. Příbuzné disciplíny. Etika.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Němec
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
167 s
Vydáno
Praha : Management Press, 1996
Vydání
1. vyd
Témata
Popis jednotky
Bibliogr. s. 167
ISBN
80-85943-20-4
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Běžný fond
Externí sklad-Hejčín
598.591