Integrovaná komunikace korporací

To chci

Obecné základy komunikace. Veřejné mínění. Komunikace korporací. Public relations. Složky integrované komunikace. Komunikace směrem k produktu, brand image. Komunikace v konfliktních a krizových situacích. Spolupráce s médii. PR kampaně. Organizace komunikace korporace. Interkulturní komunikace.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Němec
Další autoři
Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
168 s. ; 30 cm
Vydáno
Praha : Oeconomica, 2006
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
200 výt.
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
Uživatelské určení
Určeno pro studium na VŠE Praha
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-245-1027-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
Běžný fond
Externí sklad-Hejčín
2-003.558