Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje]
Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. … celý popis
        Uloženo v:
      
    
          Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
 - Další autoři
 - Typ dokumentu
 - Knihy
 - Fyzický popis
 - viii, 360 s. : il. ; 23 cm
 - Vydáno
 - 
        Brno :
          Computer Press,
    
        2007
    
 - Vydání
 - Vyd. 1.
 - Edice
 - Praxe manažera (Computer Press)
            
Business books (Computer Press) - Témata
 - Popis jednotky
 - Přeloženo z němčiny
Obsahuje rejstřík - ISBN
 - 978-80-251-1641-8