Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace

To chci

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Marek Šedivý, 1971-
Další autoři
Olga Medlíková, 1959-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
138 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2012
Vydání
1. vyd.
Edice
Management (Grada)
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-4040-9

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Do studoven
Exemplář je volný Běžný fond Externí sklad-Hejčín 1-256.619
1 měsíc
Exemplář je volný Běžný fond Hlavní sklad A5 Skl 014.924 1-256.619