Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer

To chci

Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
203 s.
Vydáno
Praha : Management Press, 2003
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
ISBN
8072610821

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Sklad
SK 338