Bez loga

To chci

Kanadská politoložka zkoumá negativní vliv nadnárodních obchodních řetězců na život jedince i společnosti. Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Naomi Klein, 1970-
Další autoři
Pavel Kaas, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
ix, 510 s. il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Argo : Dokořán, 2005
Vydání
1. vyd.
Edice
Zip (Argo : Dokořán)
Témata
ISBN
8072036718
8073630109

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Sklad
SK 338