10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat

To chci

Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
139 s.
Vydáno
Praha : Grada, 2005
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
8024709694

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Sklad
SK 338