Ogilvy o reklamě

To chci

Nové vydání knihy klasika světové reklamy je jedinečným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou \\"původní\\" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí a příznačným humorem shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
David Ogilvy, 1911-1999
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
223 s. : il.
Vydáno
Praha : Management Press, 2007
Vydání
4. vyd.
Témata
ISBN
9788072611546

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Dospělé
SK 338