Zákaznická věrnost : jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je

To chci

Jak jednáte se svými zaměstnanci, tak budou oni jednat s vašimi zákazníky. Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům... A vaši zákazníci tedy nebudou cítit žádné celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Edward Horrell
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
iii, 152 s.
Vydáno
Brno : Computer Press, 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera
Témata
ISBN
9788025119051

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
HLAVNI
338