Značka: od vize k vyšším ziskům

To chci

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Leslie De Chernatony, 1953-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiii, 315 s., [10] s. obr. příl. : il.
Vydáno
Brno : Computer Press, 2009
Vydání
Vyd. 1
Edice
Praxe manažera
Business books
Témata
ISBN
9788025120071

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.