Značka: od vize k vyšším ziskům
Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- xiii, 315 s., [10] s. obr. příl. : il.
- Published
-
Brno :
Computer Press,
2009
- Edition
- Vyd. 1
- Series
- Praxe manažera
Business books - Subjects
- management > firmy > společnosti > značky > loga > marketing > zaměstnanci > vize > hodnoty > kultura
- ISBN
- 9788025120071
Please login to display connected libraries.
About Získej EDD
The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.