Ogilvy o reklamě v digitálním věku

To chci

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Tutil přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miles Young, 1954-
Další autoři
Vlastimil Juppa
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
288 stran : ilustrace
Vydáno
Praha : Svojtka, 2018
Vydání
První české vydání
Témata
ISBN
9788025621592

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Dospělé
65/68