10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat

To chci

Autor vychází ze zásady, že odborně sestavený kvalitní marketingový plán je základem dobrého zisku každé firmy a hnací silou podnikání. Kniha je rozdělena do jednotlivých kapitol, které tematicky odpovídají výše zmíněným marketingovým hříchům - např. špatný odhad potřeb zákazníků, nedostatečný přehled o produkci konkurence, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Další autoři
Jiří Adamík
Josef Malý, 1958-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
139 s.
Vydáno
Praha : Grada, 2005
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-247-0969-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
PSTUD
339.1KOT F190812
Absenčně
Načítá se…
PJMHS
339.1KOT F190812a
Absenčně
Načítá se…
PSKLA
339.1KOT F190812b
Absenčně
Načítá se…
HPUVV
658.8KOT A 4888-V1