Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

To chci

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Barbora Osvaldová, 1950-
Další autoři
Jan Halada, 1942-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
263 s. : il
Vydáno
Praha : Libri, 2007
Vydání
3., rozšířené vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7277-266-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
PSTUD
070OSV F197335
Absenčně
Načítá se…
PSKLA
070OSV F197335a
Prezenčně
Načítá se…
PKMG
070OSV F197335b