Teorie a metody politického marketingu

To chci

První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Roman Chytilek, 1976-
Další autoři
Otto Eibl, 1981-
Anna Matušková, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
341 s. : il.
Vydáno
Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7325-281-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
PSTUD
32.0CHYT F212846
Absenčně
Načítá se…
PSKLA
32.0CHYT F212846a
Absenčně
Načítá se…
PJMHS
32.0CHYT F212846b
Absenčně
Načítá se…
HPUVV
32CHY A 10241-V1