Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme

To chci

ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Richard Shotton
Další autoři
Kateřina Paterová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
211 stran
Vydáno
Praha : Dobrovský s.r.o., 2020
Edice
Via
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7642-548-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
PSTUD
159.9SHO F232556
Absenčně
Načítá se…
PSTUD
159.9SHO F232556a
Absenčně
Načítá se…
HPUVV
159.9SHO A 14096-V1