Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme

To chci

ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Richard Shotton
Další autoři
Kateřina Paterová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
211 stran
Vydáno
Praha : Dobrovský s.r.o., 2020
Edice
Via
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7642-548-4

:


MARC

LEADER 00000nam a22000007i 4500
001 000682847
003 CZ-PrVSE
005 20210216082901.0
007 ta
008 210127s2020 xr fr 000 0 cze d
015 |a cnb003181420 
020 |a 978-80-7642-548-4  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1245648639 
040 |a ABA006  |b cze  |c ABA006  |d ABA006  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 159.95  |x Vyšší duševní procesy  |2 Konspekt  |9 17 
072 9 |a 153  |x Conscious mental processes and intelligence  |2 Conspectus  |9 17 
080 |a 159.955.5  |2 MRF_2003 
080 |a 366.1  |2 MRF_2003 
080 |a 366-05  |2 MRF_2003 
080 |a 339.138  |2 MRF_2003 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF_2003 
080 |a 159.923.5  |2 MRF_2003 
080 |a 159.9.019.4  |2 MRF_2003 
080 |a (048.8)  |2 MRF_2003 
099 9 |a 159.9SHO 
100 1 |a Shotton, Richard  |7 pna20201096134  |4 aut 
240 1 0 |a Choice factory.  |l Česky 
245 1 0 |a Anatomie rozhodování :  |b 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme /  |c Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová 
264 1 |a Praha :  |b Dobrovský s.r.o.,  |c 2020 
300 |a 211 stran 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Via 
504 |a Obsahuje bibliografii 
650 0 7 |a rozhodování  |7 ph125259  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelé  |7 ph125967  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 7 |a rozvoj osobnosti  |7 ph194683  |2 czenas 
650 0 7 |a behaviorismus (psychologie)  |7 ph195469  |2 czenas 
655 7 |a studie  |7 fd133597  |2 czenas 
650 0 9 |a decision making  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumers  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a strategic marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a personality development  |2 eczenas 
650 0 9 |a behaviorism (psychology)  |2 eczenas 
655 9 |a studies  |2 eczenas 
700 1 |a Paterová, Kateřina  |4 trl 
830 0 |a Via 
993 |a 009011107 
990 |a BK 
996 |b 3142348226  |c F232556  |e ABA006  |j UEP50  |l PSTUD  |n 2  |p N:P  |h 159.9SHO  |w 000682847  |x 4  |u 000010  |a 0  |s A  |t ABA006.000682847.UEP50000682847000010 
996 |b 3142354695  |c F232556a  |e ABA006  |j UEP50  |l PSTUD  |n 1  |p N:náhrada  |h 159.9SHO  |w 000682847  |x 4  |u 000020  |a 0  |s A  |t ABA006.000682847.UEP50000682847000020 
996 |b 4202145001  |c A 14096-V1  |e JHD001  |j UEP51  |l HPUVV  |n 1  |p N:P  |h 159.9SHO  |w 000682847  |u 000010  |a 0  |s A  |t ABA006.000682847.UEP51000682847000010