Různorodé metody ve výuce matematiky

To chci

Význam předmětu matematika v dnešním světě. Mnoho lidí však k matematice nenašlo správný vztah, zdá se jim nesrozumitelná, abstraktní a suchá. Podle vědeckých výzkumů se ukázalo, že dodržování určitých principů ve výuce matematikyumožní získání lepšího postoje k matematice. Výčet principů. Představení několika možností celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ulrike Schätz
Další autoři
Jana Petrová
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
2 obr.
Publikováno v
Učitel matematiky. -- ISSN 1210-9037. -- Roč. 10, č. 1 (2001), s. 43-46

:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000naa a2200000 a 4500
001 042980
003 CZ PrNK
005 20020131000000.0
007 ta
008 020131s2001 xr a a u000 0 cze
040 |a ABA012  |b cze  |d ABA001  |9 2 
080 |a 159.943  |2 MRF 
080 |a 372.851  |2 MRF 
080 |a 51  |2 MRF 
080 |a 371.3  |2 MRF 
100 1 |a Schätz, Ulrike  |4 aut 
242 1 0 |a Heterogeneous methods in the mathematics teaching 
245 1 0 |a Různorodé metody ve výuce matematiky /  |c Ulrike Schätz ; Jana Petrová 
300 |e 2 obr. 
520 |a Význam předmětu matematika v dnešním světě. Mnoho lidí však k matematice nenašlo správný vztah, zdá se jim nesrozumitelná, abstraktní a suchá. Podle vědeckých výzkumů se ukázalo, že dodržování určitých principů ve výuce matematikyumožní získání lepšího postoje k matematice. Výčet principů. Představení několika možností aktivně orientované výuky pro motivaci žáků, podnícení k samostatnosti, získávání prakticky použitelných znalostí a nechání prostoru pro hru azábavu (slovní křížovka, bingo, číselná křížovka). 
700 1 |a Petrová, Jana  |4 aut 
773 0 |t Učitel matematiky  |x 1210-9037  |g Roč. 10, č. 1 (2001), s. 43-46  |q 10:1  |9 2001 
910 |a ABA012  |x 042980 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000717416&local_base=ANL