Různorodé metody ve výuce matematiky
Význam předmětu matematika v dnešním světě. Mnoho lidí však k matematice nenašlo správný vztah, zdá se jim nesrozumitelná, abstraktní a suchá. Podle vědeckých výzkumů se ukázalo, že dodržování určitých principů ve výuce matematikyumožní získání lepšího postoje k matematice. Výčet principů. Představení několika možností … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 2 obr.
- Publikováno v
- Učitel matematiky. -- ISSN 1210-9037. -- Roč. 10, č. 1 (2001), s. 43-46
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 042980 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20020131000000.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 020131s2001 xr a a u000 0 cze | ||
040 | |a ABA012 |b cze |d ABA001 |9 2 | ||
080 | |a 159.943 |2 MRF | ||
080 | |a 372.851 |2 MRF | ||
080 | |a 51 |2 MRF | ||
080 | |a 371.3 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Schätz, Ulrike |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Heterogeneous methods in the mathematics teaching |
245 | 1 | 0 | |a Různorodé metody ve výuce matematiky / |c Ulrike Schätz ; Jana Petrová |
300 | |e 2 obr. | ||
520 | |a Význam předmětu matematika v dnešním světě. Mnoho lidí však k matematice nenašlo správný vztah, zdá se jim nesrozumitelná, abstraktní a suchá. Podle vědeckých výzkumů se ukázalo, že dodržování určitých principů ve výuce matematikyumožní získání lepšího postoje k matematice. Výčet principů. Představení několika možností aktivně orientované výuky pro motivaci žáků, podnícení k samostatnosti, získávání prakticky použitelných znalostí a nechání prostoru pro hru azábavu (slovní křížovka, bingo, číselná křížovka). | ||
700 | 1 | |a Petrová, Jana |4 aut | |
773 | 0 | |t Učitel matematiky |x 1210-9037 |g Roč. 10, č. 1 (2001), s. 43-46 |q 10:1 |9 2001 | |
910 | |a ABA012 |x 042980 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000717416&local_base=ANL |