Různorodé metody ve výuce matematiky

To chci

Další možnosti zajímavé výuky matematiky na základní škole. Řešení úloh se skládáním trojúhelníčků (puzzle), hledání cesty ven z bludiště, samostatné zpracování nové látky ve výuce samotnými žáky, vysvětlování výsledků skupinovépráce žáků, projekty a výstavy ve výuce matematiky.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ulrike Schätz
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
2 obr.
Publikováno v
Učitel matematiky. -- ISSN 1210-9037. -- Roč. 10, č. 2 (2002), s. 89-94 Pokrač.

:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000naa a2200000 a 4500
001 044135
003 CZ PrNK
005 20020131000000.0
007 ta
008 020131s2002 xr a a u000 0 cze
040 |a ABA012  |b cze  |d ABA001  |9 2 
080 |a 159.943  |2 MRF 
080 |a 372.851  |2 MRF 
080 |a 51  |2 MRF 
080 |a 371.3  |2 MRF 
100 1 |a Schätz, Ulrike  |4 aut 
242 1 0 |a Heterogeneous methods in the mathematics teaching 
245 1 0 |a Různorodé metody ve výuce matematiky /  |c Ulrike Schätz 
300 |e 2 obr. 
520 |a Další možnosti zajímavé výuky matematiky na základní škole. Řešení úloh se skládáním trojúhelníčků (puzzle), hledání cesty ven z bludiště, samostatné zpracování nové látky ve výuce samotnými žáky, vysvětlování výsledků skupinovépráce žáků, projekty a výstavy ve výuce matematiky. 
773 0 |t Učitel matematiky  |x 1210-9037  |g Roč. 10, č. 2 (2002), s. 89-94 Pokrač.  |q 10:2  |9 2002 
910 |a ABA012  |x 044135 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000728419&local_base=ANL