Marketing v otázkách a odpovědích
Kniha amerického profesora na Kellogg School of Management, Northwestern University seznamuje čtenáře formou otázek a odpovědí s hlavními marketingovými pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), s marketingovým nástrojem, známým jako 4P - produkt, cena (price), místo (place), a propagace (promotion). Kniha dále hovoří o marketingovém … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- iv, 130 s. ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
CP Books,
2005
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík - ISBN
- 80-251-0518-0
:

Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej MVS
ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Cena služby je 70 Kč.