Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky

To chci

Kniha je určena zadavatelům marketingového výzkumu - tedy těm, kdo jej objednávají a financují. Po stručném historickém úvodu radí, jak přesně vymezit cíle výzkumu, předmět výzkumu a jeho objekt. Seznamuje čtenáře s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznat zákazníka, identifikovat jeho potřeby a přání. Věnuje se technikám celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Foret
Další autoři
Jana Stávková, 1947-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
159 s.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2003
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer
Témata
ISBN
80-247-0385-8 (brož.)

Vybrat instituci:

Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.