Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky

To chci

Kniha je určena zadavatelům marketingového výzkumu - tedy těm, kdo jej objednávají a financují. Po stručném historickém úvodu radí, jak přesně vymezit cíle výzkumu, předmět výzkumu a jeho objekt. Seznamuje čtenáře s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznat zákazníka, identifikovat jeho potřeby a přání. Věnuje se technikám celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Foret
Další autoři
Jana Stávková, 1947-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
159 s.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2003
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer
Témata
ISBN
80-247-0385-8 (brož.)

Vybrat instituci:

MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01302875
003 CZ-ZlKKF
005 20060802210806.0
007 ta
008 031202s2003 xr ||||||||||u0|0|||cze||
015 |a cnb001278888 
020 |a 80-247-0385-8 (brož.) 
040 |a ZLG001  |b cze 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
080 |a 339.138 
100 1 |a Foret, Miroslav  |7 xx0017069  |4 aut 
245 1 0 |a Marketingový výzkum :  |b jak poznávat své zákazníky /  |c Miroslav Foret, Jana Stávková 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2003 
300 |a 159 s. 
490 1 |a Manažer 
541 |h 198 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a průzkum trhu 
653 |a marketing 
653 |a obchod 
653 |a prodej 
653 |a trh 
700 1 |a Stávková, Jana,  |d 1947-  |7 mzk2003201972  |4 aut 
830 0 |a Manažer 
910 |a ZLG001 
980 |c 684403  |b 377700366243  |1 339.138  |t N  |l 4DNL naučná dospělí  |v A  |n N  |d 23.10.2003  |r 0  |f 198.00  |w T032161  |x 7 
980 |c 684404  |b 377700366244  |1 339.138  |t N  |l 4DNL naučná dospělí  |v A  |n N  |d 23.10.2003  |r 0  |f 198.00  |w T032161  |x 7 
996 |b 734475  |l Ústřední knihovna  |r 4DNL naučná dospělí  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.734475 
996 |b 734476  |l Ústřední knihovna  |r 4DNL naučná dospělí  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.734476