Psychologie ve vzdělávání a její psychodidaktické aspekty
Jak naplňovat vzdělávací cíle? Jakou úlohu v jejich naplňování má psychologie? Jak rozvíjet žádoucí kompetence u žáků? Na co klást důraz v oblasti žákovské a učitelské interakce, v oblasti výukových metod, forem, hodnocení aj.? Na to vše a mnohem víc odpovídá tato publikace. Zaměřuje se zejména na oblast pojetí psychologie, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 265 s. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2011
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Pedagogika (Grada)
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-247-2433-1 (brož.)
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Ústřední knihovna
|
4DNL naučná dospělí
|
|||||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Ústřední knihovna
|
1PNL naučná sklad
|