Marketing a management muzeí a památek

To chci

Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ladislav Kesner, 1961-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
304 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2005
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-247-1104-4 (váz.)

Vybrat instituci:

Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.