Marketing služeb : efektivně a moderně

Get it

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Miroslava Vaštíková
Document Type
Books
Physical Description
268 s. : il. ; 24 cm
Published
Praha : Grada, 2014
Edition
2., aktualiz. a rozš. vyd.
Series
Manažer
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-247-5037-8 (brož.)

Select institution:

MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01512355
003 CZ-ZlKKF
005 20251209175622.5
007 ta
008 140207s2014----xr a|||e||||||000 0|cze||
015 |a cnb002564837 
020 |a 978-80-247-5037-8 (brož.) 
040 |a OLA001  |b cze 
041 0 |a cze  |b eng 
044 |a xr 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 338.46  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Vaštíková, Miroslava  |7 mzk2003165666  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing služeb :  |b efektivně a moderně /  |c Miroslava Vaštíková 
250 |a 2., aktualiz. a rozš. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2014 
300 |a 268 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Manažer 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |b V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a služby  |7 ph116190  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a service industries  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing  |7 ph115227  |2 eczenas 
653 0 |a marketing služeb 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
830 0 |a Manažer 
901 |b 9788024750378  |f 2. vyd.  |o 20140328 
910 |a ZLG001 
980 |c 875768  |b 377700555400  |1 658  |t N  |l 4DNL naučná dospělí  |v A  |n N  |d 22.4.2014  |r 2014  |f 349.00  |w FO:1407989  |j Grada  |x 7 
996 |b 2047309  |l Ústřední knihovna  |r 4DNL naučná dospělí  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.2047309