Marketing služeb : efektivně a moderně
Get it
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s
mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace
… full description
Saved in:
Bibliographic Details
-
Main Author
-
Miroslava Vaštíková
-
Document Type
- Books
-
Physical Description
- 268 s. : il. ; 24 cm
-
Published
-
Praha :
Grada,
2014
-
Edition
- 2., aktualiz. a rozš. vyd.
-
Series
- Manažer
-
Subjects
-
Bibliography
- Obsahuje bibliografii
-
ISBN
- 978-80-247-5037-8 (brož.)