Marketing služeb : efektivně a moderně

Get it

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Miroslava Vaštíková
Document Type
Books
Physical Description
268 s. : il. ; 24 cm
Published
Praha : Grada, 2014
Edition
2., aktualiz. a rozš. vyd.
Series
Manažer
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-247-5037-8 (brož.)

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Live Status Unavailable
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí