Prodej problémovým zákazníkům : klíč k vyjednávání a přesvědčování

Get it

Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které vám pomohou dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky, jak překonávat námitky, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Nicolas Caron, 1964-
Other Authors
Ludmila Desbrosseová
Document Type
Books
Physical Description
217 s.
Published
Praha : Grada Publishing, 2002
Series
Manažer
Subjects
ISBN
80-247-0204-5 (brož.)
Suggest for digitization
It is possible to request digitization of this document from another library's collection:

Select institution:

Please login to display connected libraries.

About Získej EDD

The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.