Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

To chci

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Nirmalya Kumar
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
236 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2008
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-247-2439-3 (váz.)

Vybrat instituci:

MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01428799
003 CZ-ZlKKF
005 20080903143517.0
007 ta
008 080616s2008 xr a|||e|f||||000|0|cze||
015 |a cnb001800854 
020 |a 978-80-247-2439-3 (váz.) 
040 |a ABA001  |b cze  |d BOA001 
041 1 |a cze  |h eng 
044 |a xr 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Kumar, Nirmalya  |7 mzk2008453452  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu /  |c Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa] 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2008 
300 |a 236 s. :  |b il. ;  |c 25 cm 
490 1 |a Expert 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
504 |a Obsahuje bibliografii 
653 0 |a strategický marketing 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
765 0 |t Marketing as strategy  |9 Česky 
830 0 |a Expert (Grada) 
910 |a ZLG001 
980 |c 792916  |b 377700472586  |1 658  |t N  |l 4DNL naučná dospělí  |v A  |n N  |d 9.7.2008  |r 2008  |f 359.00  |w 82000095  |j Svatava Nováčková, odborná lit  |x 7 
996 |b 1586126  |l Ústřední knihovna  |r 4DNL naučná dospělí  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.1586126