Public relations jako ovlivňování mínění jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat

Get it

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo full description

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
Jozef Ftorek, 1973-
Document Type
Books
Physical Description
165 s. : il., faksim. ; 25 cm
Published
Praha Grada 2007
Edition
1. vyd.
Series
Manažer Komunikace
Subjects
Item Description
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416)
ISBN
978-80-247-1903-0

Select institution:

MARC

LEADER 00000nam 2200000uu 4500
001 nkc20061697910
003 CZ-PrNK
005 2016-02-18T18:22:47Z
008 | xr ||||e||||||||||||cze||
040 |a OLA001 
245 1 0 |a Public relations jako ovlivňování mínění  |b jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat  |c Jozef Ftorek 
700 1 |a Ftorek, Jozef   |d 1973-  |4 aut 
655 7 |a volume 
250 |a 1. vyd. 
250 |a single unit 
260 |a Praha  |b Grada  |c 2007 
300 |a 165 s. : il., faksim. ; 25 cm 
500 |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 
650 1 |a public relations 
650 1 |a mediální komunikace 
650 1 |a veřejné mínění 
650 1 |a public relations 
650 1 |a communication in mass media 
650 1 |a public opinion 
080 |a 659.4 
080 |a 316.772.4 
080 |a 316.65 
080 |a (035) 
830 |a Manažer  |p Komunikace 
020 |a 978-80-247-1903-0 
500 |a Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416)