Public relations jako ovlivňování mínění jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat

Get it

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo full description

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
Jozef Ftorek, 1973-
Document Type
Books
Physical Description
165 s. : il., faksim. ; 25 cm
Published
Praha Grada 2007
Edition
1. vyd.
Series
Manažer Komunikace
Subjects
Item Description
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416)
ISBN
978-80-247-1903-0

Select institution:

Destination Accessibility Link Link source
Digital library Available in the NL CR premises Digitalizovaný dokument National Digital Library
Digital library Copyrighted Digitalizovaný dokument Moravian Library in Brno - Kramerius