Public relations jako ovlivňování mínění jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 165 s. : il., faksim. ; 25 cm
- Published
-
Praha
Grada
2007
- Edition
- 1. vyd.
- Series
- Manažer Komunikace
- Subjects
- Item Description
- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416) - ISBN
- 978-80-247-1903-0
Select institution:
The record is not part of the view
| Destination | Accessibility | Link | Link source |
|---|---|---|---|
| Digital library | Available in the NL CR premises | Digitalizovaný dokument | National Digital Library |
| Digital library | Copyrighted | Digitalizovaný dokument | Moravian Library in Brno - Kramerius |