Firemní kultura a identita
Firemní kultura a identita jsou termíny, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 110 s. ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha :
Ústav práva a právní vědy,
2014
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Právo a management
- Témata
- ISBN
- 978-80-87974-05-6
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Oddělení pro dospělé
|
|
331 |