Firemní kultura a identita

To chci

Firemní kultura a identita jsou termíny, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jan Urban
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
110 s. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Ústav práva a právní vědy, 2014
Vydání
1. vyd.
Edice
Právo a management
Témata
ISBN
978-80-87974-05-6

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Oddělení pro dospělé
331