Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 138 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,,
2012
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Management (Grada)
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický slovník
Obálkový podnázev : jak prostřednictvím navazování vztahů přinést prestiž a finance vlastní organizaci, jak prosazovat poslání a zájmy neziskové organizace, jak být dobrým lobbistou pro svoji organizaci - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-247-4040-9 (brož.)
- Vazba
- N 65 659
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |
Digitální knihovna | Dostupné v prostorách NK ČR | Digitalizovaný dokument | Národní digitální knihovna |
Web | e-book | Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích |