Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace

Get it

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Marek Šedivý, 1971-
Other Authors
Olga Medlíková, 1959-
Document Type
Books
Physical Description
138 s. : il. ; 24 cm
Published
Praha : Grada,, 2012
Edition
1. vyd.
Series
Management (Grada)
Subjects
Item Description
Terminologický slovník
Obálkový podnázev : jak prostřednictvím navazování vztahů přinést prestiž a finance vlastní organizaci, jak prosazovat poslání a zájmy neziskové organizace, jak být dobrým lobbistou pro svoji organizaci
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-4040-9 (brož.)
Binding information
N 65 659

Select institution:

Destination Accessibility Link Link source
Digital library Copyrighted Digitalizovaný dokument Moravian Library in Brno - Kramerius
Digital library Available in the NL CR premises Digitalizovaný dokument National Digital Library
Web e-book The Research Library of South Bohemia in České Budějovice