Slovenské zkušenosti s homogenními a heterogenními třídami

To chci

Mezi učitelkami mateřských škol na Slovensku proběhly dva průzkumy na téma homogenní a heterogenní třída. Učitelky se obecně shodly, že heterogenní třída je pro děti lepší z hlediska sociálního a emocionálního rozvoje. Učitelky homogenních tříd viděly velkou mezeru heterogenních tříd v oblasti kognitivního rozvoje a malé šance celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ondřej Koželuh
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
3 ilustrace
Publikováno v
Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách. -- ISSN 1210-7506. -- Roč. 27, č. 9 (listopad) (2020), s. 10-11
Témata
Popis jednotky
Resumé čes.
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy

: