Slovenské zkušenosti s homogenními a heterogenními třídami
Mezi učitelkami mateřských škol na Slovensku proběhly dva průzkumy na téma homogenní a heterogenní třída. Učitelky se obecně shodly, že heterogenní třída je pro děti lepší z hlediska sociálního a emocionálního rozvoje. Učitelky homogenních tříd viděly velkou mezeru heterogenních tříd v oblasti kognitivního rozvoje a malé šance … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 3 ilustrace
- Publikováno v
- Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách. -- ISSN 1210-7506. -- Roč. 27, č. 9 (listopad) (2020), s. 10-11
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé čes.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy