Soudobé teorie vzdělávání

To chci

Publikace se zaměřuje především na ty teorie, které měly a mají zásadní vliv na podobu vzdělávacího procesu a jeho úlohu ve společnosti. Vymezuje a analyzuje sedm hlavních skupin teorií vzdělávání. Přehled nejvýznamnějších soudobých teorií vzdělávání, jejich charakteristika a vzájemné srovnání.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Yves Bertrand, 1945-
Další autoři
Oldřich Selucký, 1955-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
247 stran ; 18 cm
Vydáno
Praha : Portál, 1998
Vydání
Vydání první
Edice
Studium (Portál)
Témata
Popis jednotky
Poznámky
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-7178-216-5

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
NPKK
N
II 99731V1
Absenčně
Načítá se…
NPKK
N
II 99731V2
Absenčně
Načítá se…
NPKK
N
II 99731V4
Prezenčně
Načítá se…
STVS
N
teor_vych II 99731V5
Absenčně
Načítá se…
NPKK
N
II 99731V6
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
PK
II 99731V1
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
PK
II 99731V2
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
PK
II 99731V4
Prezenčně
Načítá se…
STUDOVNA - pouze prezenčně
Všeobecná studovna
II 99731V5
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
PK
II 99731V6