Soudobé teorie vzdělávání
Publikace se zaměřuje především na ty teorie, které měly a mají zásadní vliv na podobu vzdělávacího procesu a jeho úlohu ve společnosti. Vymezuje a analyzuje sedm hlavních skupin teorií vzdělávání. Přehled nejvýznamnějších soudobých teorií vzdělávání, jejich charakteristika a vzájemné srovnání.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 247 stran ; 18 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
1998
- Vydání
- Vydání první
- Edice
- Studium (Portál)
- Témata
- Popis jednotky
- Poznámky
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 80-7178-216-5
Vybrat instituci:
MARC
| LEADER | 00000nam-a2200000-i-4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kpw01173275 | ||
| 003 | CZ-PrNPK | ||
| 005 | 20210528070041.1 | ||
| 007 | tu | ||
| 008 | 980526s1998----xr ||||e||||||000|0|cze|| | ||
| 015 | |a cnb000304894 | ||
| 020 | |a 80-7178-216-5 |q (brožováno) | ||
| 035 | |a (OCoLC)39587531 | ||
| 040 | |a ABA001 |b cze |e rda | ||
| 041 | 1 | |a cze |h fre | |
| 044 | |a xr | ||
| 072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 37.01 | ||
| 100 | 1 | |a Bertrand, Yves, |d 1945- |7 skuk0001676 |4 aut |e Autor | |
| 240 | 0 | 0 | |a Théories contemporaines de l'éducation. |l Česky |
| 245 | 1 | 0 | |a Soudobé teorie vzdělávání / |c Yves Bertrand ; z francouzštiny přeložil Oldřich Selucký |
| 250 | |a Vydání první | ||
| 264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 1998 | |
| 300 | |a 247 stran ; |c 18 cm | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
| 338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
| 490 | 1 | |a Studium | |
| 500 | |a Poznámky | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
| 520 | |a Publikace se zaměřuje především na ty teorie, které měly a mají zásadní vliv na podobu vzdělávacího procesu a jeho úlohu ve společnosti. Vymezuje a analyzuje sedm hlavních skupin teorií vzdělávání. Přehled nejvýznamnějších soudobých teorií vzdělávání, jejich charakteristika a vzájemné srovnání. | ||
| 650 | 7 | |a pedagogika | |
| 650 | 7 | |a pedagogická psychologie | |
| 653 | |a teorie vzdělávání | ||
| 653 | |a spiritualistické teorie | ||
| 653 | |a personalistické teorie | ||
| 653 | |a kognitivně psychologické teorie | ||
| 653 | |a technologické teorie | ||
| 653 | |a sociokognitivní teorie | ||
| 653 | |a sociální teorie | ||
| 653 | |a akademické teorie | ||
| 655 | 4 | |a studie |7 fd133597 | |
| 700 | 1 | |a Selucký, Oldřich, |d 1955- |7 mzk2005266292 |4 trl |e Překladatel | |
| 830 | 0 | |a Studium (Portál) | |
| 900 | |a ABA001 |b 17 | ||
| 910 | |a ABA012 |b II 99731V5 | ||
| 996 | |b 2490061061 |c II 99731V1 |f 7 |g PK |l NPKK |r N |s A |t ABA012.2490061061 | ||
| 996 | |b 2490061062 |c II 99731V2 |f 7 |g PK |l NPKK |r N |s A |t ABA012.2490061062 | ||
| 996 | |b 2490061487 |c II 99731V4 |f 7 |g PK |l NPKK |r N |s A |t ABA012.2490061487 | ||
| 996 | |b 2490061488 |c II 99731V5 |f 3 |g Všeobecná studovna |h teor_vych |l STVS |r N |s P |t ABA012.2490061488 | ||
| 996 | |b 2490061489 |c II 99731V6 |f 7 |g PK |l NPKK |r N |s A |t ABA012.2490061489 | ||
| 996 | |b 116538 |c II 99731V1 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.116538 | ||
| 996 | |b 116539 |c II 99731V2 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.116539 | ||
| 996 | |b 116541 |c II 99731V4 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.116541 | ||
| 996 | |b 116542 |c II 99731V5 |l STUDOVNA - pouze prezenčně |r Všeobecná studovna |s P |a 0 |e ABA012 |t ABA012.116542 | ||
| 996 | |b 116543 |c II 99731V6 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.116543 | ||