Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů

Get it

Subjektivní teorie představují kognitivní struktury, které jsou relativně stabilní, a ačkoliv je jejich nositel nemá často verbalizovány, podle zjištění výzkumu řídí jeho jednání ve výuce. Cílem monografie je na čtyřech zkoumaných případech učitelek občanské výchovy ilustrovat jejich subjektivní teorie týkající se smyslu a cíle full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Petr Koubek, 1976 červenec 12.-
Document Type
Books
Physical Description
182, l stran : ilustrace ; 23 cm
Published
Brno : Masarykova univerzita, 2021
Edition
I. vydání
Series
Pedagogický výzkum v teorii a praxi (Masarykova univerzita)
Subjects
Item Description
200 výtisků
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-210-9809-1

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Volný výběr
Volný výběr
37 31C3963