Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Subjektivní teorie představují kognitivní struktury, které jsou relativně stabilní, a ačkoliv je jejich nositel nemá často verbalizovány, podle zjištění výzkumu řídí jeho jednání ve výuce. Cílem monografie je na čtyřech zkoumaných případech učitelek občanské výchovy ilustrovat jejich subjektivní teorie týkající se smyslu a cíle … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 182, l stran : ilustrace ; 23 cm
- Published
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2021
- Edition
- I. vydání
- Series
- Pedagogický výzkum v teorii a praxi (Masarykova univerzita)
- Subjects
- Item Description
- 200 výtisků
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-210-9809-1
Select institution:
Holdings
Help| Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Outside loan
|
Loading…
|
Volný výběr
|
Volný výběr
|
37 | 31C3963 |