Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů

To chci

Subjektivní teorie představují kognitivní struktury, které jsou relativně stabilní, a ačkoliv je jejich nositel nemá často verbalizovány, podle zjištění výzkumu řídí jeho jednání ve výuce. Cílem monografie je na čtyřech zkoumaných případech učitelek občanské výchovy ilustrovat jejich subjektivní teorie týkající se smyslu a cíle celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Koubek, 1976 červenec 12.-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
182, l stran : ilustrace ; 23 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 2021
Vydání
I. vydání
Edice
Pedagogický výzkum v teorii a praxi (Masarykova univerzita)
Témata
Popis jednotky
200 výtisků
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-210-9809-1

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
37 31C3963