Komunikace korporací

To chci

Historické souvislosti a historie public relations. Komunikace a realita. Základní východiska - veřejnost a veřejné mínění. Public relations - základní pojmy, definice. Komunikace v konfliktních a krizových situacích. Kampaně, bojkoty, nátlakové skupiny. Identita a image. Zařazení komunikace v organizační struktuře organizace. Externí celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Němec
Další autoři
Jana Littová
Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
172 s.
Vydáno
Praha : Vysoká škola ekonomická, 1999
Vydání
Vyd. 1.
Témata
ISBN
80-7079-575-1
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Běžný fond
Externí sklad-Hejčín
1-110.642
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
Běžný fond
Externí sklad-Hejčín
1-110.642