Jaký jsem učitel? : metody získávání poznatků o vlastní vzdělávací činnosti
Podíl učitele na úrovni znalostí žáků. Pojetí úspěšného žáka jako regulátor učitelovy pedagogické činnosti. Učitelův obraz o žákovi jako ukazatel jeho psychologické vnímavosti.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 156 s. : tb. ; 20 cm
- Vydáno
-
Praha :
SPN,
1988
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Knihovnička učitele
Pedagogická teorie a praxe - Témata
- Popis jednotky
- 5000 výt.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- (Brož.)
Vybrat instituci:
| Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
|---|---|---|---|
| Digitální knihovna | DNNT: Dostupné pro registrované | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |
| Digitální knihovna | DNNT: Dostupné pro registrované | Digitalizovaný dokument | Národní digitální knihovna |