Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky

Get it

Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů vytvářených technologií. full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jarmo Lehtinen
Document Type
Books
Physical Description
158 s. : il. ; 25 cm
Published
Praha : Grada, 2007
Edition
1. vyd.
Series
Expert (Grada)
Subjects
Item Description
Přeloženo z anglického překladu finského originálu
Aktivní CRM - řízení vztahů se zákazníky
Bibliography
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-1814-9 (váz.)

Select institution:

Destination Accessibility Link Link source
Digital library Available in the NL CR premises Digitalizovaný dokument National Digital Library