Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky

To chci

Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů vytvářených technologií. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jarmo Lehtinen
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
158 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2007
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z anglického překladu finského originálu
Aktivní CRM - řízení vztahů se zákazníky
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-1814-9 (váz.)

Vybrat instituci:

Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna